Dušan Spasojević, Customer Service Manager Balkan
ERVIKO sistem koristimo od juna 2014 godine, kada smo ga izabrali kao zamenu za rešenje koje smo do tada koristili, a bazirano na istoj tehnologiji – autentifikaciji korisnika na bazi otiska prsta. Iako sistem koristimo u relativno jednostavnoj konfiguraciji, od prvog momenta je bilo evidentno da je neuporedivo efikasniji i prilagodljiviji nego sistem koji smo prethodno koristili. Mogućnost prilagođavanja našim potrebama je bio jedan od glavnih razloga zašto smo se odlučili za ERVIKO i TO-NET d.o.o., obzirom da samostalno razvijaju aplikaciju za praćenje, obradu i izveštavanje. Veoma brzo smo se osetili potpuno komforno sa novim rešenjem koje je u znatnoj meri interne poslovne procese učinilo efikasnijim.
Pored tehničkog aspekta, posebno bih istakao odličnu saradnju sa mladim timom TO-NET-a. Od početne prezentacije proizvoda, preko implementacije, prilagođavanja i tehničke podrške koja nam je bila ključna pogotovo u prvim danima korišćenja, imali smo odličnu komunikaciju, punu pažnju i veoma efikasno angažovanje na rešavanju sporadičnih problema i specifičnih zahteva koje smo imali. Iz moje lične perspektive nekoga ko se bavi korsničkim servisom i uslugama u IT oblasti, ova briga o korisniku često više znači od tehničke strane.