Dušan Spasojević, Customer Service Manager Balkan

on окт 17, 2014 in

ERVIKO sistem koristimo od juna 2014 godine, kada smo ga izabrali kao zamenu za rešenje koje smo do tada koristili, a bazirano na istoj tehnologiji – autentifikaciji korisnika na bazi otiska prsta. Iako sistem koristimo u relativno jednostavnoj konfiguraciji, od prvog momenta je bilo evidentno da je neuporedivo efikasniji i prilagodljiviji nego sistem koji smo prethodno koristili. Mogućnost prilagođavanja našim potrebama je bio jedan od glavnih razloga zašto smo se odlučili za ERVIKO i TO-NET d.o.o., obzirom da samostalno razvijaju aplikaciju za praćenje, obradu i izveštavanje. Veoma brzo smo se osetili potpuno komforno sa novim rešenjem koje je u znatnoj meri interne poslovne procese učinilo efikasnijim.

Pored tehničkog aspekta, posebno bih istakao odličnu saradnju sa mladim timom TO-NET-a. Od početne prezentacije proizvoda, preko implementacije, prilagođavanja i tehničke podrške koja nam je bila ključna pogotovo u prvim danima korišćenja, imali smo odličnu komunikaciju, punu pažnju i veoma efikasno angažovanje na rešavanju sporadičnih problema i specifičnih zahteva koje smo imali. Iz moje lične perspektive nekoga ko se bavi korsničkim servisom i uslugama u IT oblasti, ova briga o korisniku često više znači od tehničke strane.

Share:Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+Email this to someonePrint this page